عينك rayban عينك rayban .

عينك rayban

خريد عينك آفتابي ريبن

عينك rayban يك برند عالي با فريم فلزي بسيار سبك است كه بر روي صورت به خوبي مينشيند.

عينك آفتابي RayBan طلايي يكي از محبوب ترين و پرطرفدارترين برندهاي عينك آفتابي محسوب مي گردد،داراي شيشه دودي ،دسته و فريم فلزي طلايي رنگ بسيار نازك است. اين مدل عينك به عينك خلباني نيز معروف است و از چشم خلبانان در طول مسير پرواز محافظت مي كند.

شما مي توانيد با زدن عينك آفتابي ريبن طلايي و عينك هاي آفتابي استاندارد مشابه آن، مدت زمان بيشتري چشمان سالم داشته باشيد و از آسيب هاي احتمالي آنها جلوگيري كنيد.







http://imageserver.ir/35883/more.jpg


عينك آفتابي ريبن شيشه گرد يك عينك ساده از برند ريبن و در عين حال شيك است و با لنزي به فرم گرد طراحي شده است. فريم عينك از جنس فلز و به رنگ طلايي ساخته شده است و مناسب هر فرم صورتي مي باشد. استفاده از عينك آفتابي ريبن شيشه گرد ظاهر شما را كاملا آراسته نشان خواهد داد.

اشعه ماوراء بنفش داراي سه نوع طول موج A,B و C است.نوع A توسط عدسي چشم جذب مي شود و نوع C در لايه ازن جذب شده و به زمين نمي رسد ولي آن قسمتي كه براي چشم مضر است طول موج B است،اين طول موج آسيب هاي جبران ناپذيري به چشم وارد مي كند اما استفاده از عينك هاي آفتابي داراي يو وي 400 قابليت حفاظت بر عليه طول موج B را دارد و عينك آفتابي RayBan شيشه گرد از اين قاعده مستثني نيست.








http://imageserver.ir/35883/more.jpg


عينك آفتابي RayBan نقره اي جزو عينك هاي محبوب و پرطرفدار است و از ايده اي شيك و كلاسيك در طراحي اين عينك استفاده شده است.به سبك مردانه و زنانه طراحي شده است ،تمام فريم و داراي قاب و دسته فلزي بسيار نازك است.

عينك آفتابي با هدف وسيله‌اي براي دفع اشعات مضر و محافظت از چشم در برابر نور خورشيد طراحي شد اما طولي نكشيد كه به عنوان وسيله‌اي زينتي مورد توجه طراحان قرار گرفت و يكي از اهرم‌هاي كاربردي براي شيك پوشي شد ولي ما به شما ميگوييم حتما به چشمان خود احترام بگذاريد چرا كه تا پايان عمر به آنها نياز داريد. عينك آفتابي RayBan نقره اي از سري عينك هاي استاندارد UV 400 است و علاوه بر زيبايي، محافظت از چشم ها را به خوبي انجام ميدهد.







http://imageserver.ir/35883/more.jpg




d;
برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۱۰:۲۹ توسط:علي موضوع: